Työpaikkailmoitus – Account Manager

Tilitoimisto Capital Oy tarjoaa kattavia ja räätälöityjä talouspalveluja kaikenkokoisille yrityksille. Tavoitteenamme on tarjota asiakkaillemme erinomaista asiakaspalvelua ja auttaa heitä navigoimaan talous-, vero- ja hallintaprosessien monimutkaisessa maailmassa.

Kasvamme jatkuvasti ja etsimme motivoitunutta ja osaavaa Account Manageria liittymään tiimiimme.

Roolin yleiskuvaus

Account Managerina vastuullasi on hallita ja kehittää nykyisiä suhteita asiakkaisiimme sekä hankkia uusia asiakkaita. Toimit asiakkaidemme ensisijaisena yhteyshenkilönä varmistaen erinomaisen palvelun toimittamisen ja tukien asiakkaitamme taloudellisten tavoitteidensa saavuttamisessa. Tehtävässäsi yhdistyvät asiakasrajapinnassa toimiminen, suhteiden luominen, uusasiakashankinta sekä palveluidemme myynti asiakastarpeiden täyttämiseksi.

Keskeiset vastuualueet

  • Toimia pääasiallisena yhteyshenkilönä B2B-asiakkaille.
  • Rakentaa ja ylläpitää vahvoja, pitkäaikaisia asiakassuhteita, ymmärtäen asiakkaiden liiketoiminnan tarpeet.
  • Tunnistaa mahdollisuuksia lisä- ja ristikkäismyyntiin muiden talouspalvelujen, kuten verosuunnittelun, talousraportoinnin ja palkanlaskennan osalta.
  • Aktiivisesti hankkia uusia asiakkaita ja laajentaa asiakaskuntaa.
  • Varmistaa asiakasongelmien nopea ratkaiseminen ja yhteydenpito.
  • Tehdä tiivistä yhteistyötä sisäisten tiimien kanssa sujuvan palvelun toimittamiseksi.
  • Seurata ja hallita asiakastilejä varmistaen, että kaikki palvelut toimitetaan sovitusti.
  • Valmistella ja esittää asiakkaille raportteja, ehdotuksia ja esityksiä tarpeen mukaan.

Vaatimukset

  • Vahva kokemus Account Managerina, asiakassuhteiden hallinnan tai vastaavassa roolissa B2B-ympäristössä (kokemus tilitoimistossa tai talousalalla on plussaa).
  • Hyvä ymmärrys kirjanpidon periaatteista, talousraportoinnista ja verotuksesta.
  • Erinomainen viestintä- ja ihmissuhdetaidot, kyky luoda luottamuksellisia asiakassuhteita.
  • Vahvat ongelmanratkaisutaidot ja neuvottelukyky.
  • Kyky käyttää talousohjelmistoja (Netvisor) ja Microsoft Office -ohjelmistoja.
  • Kyky työskennellä itsenäisesti ja tiimissä.
  • Hyvät organisointitaidot ja tarkkuus.
  • Soveltuva korkeakoulututkinto (esim. liiketalous, laskentatoimi, rahoitus tai muu vastaava ala) on eduksi.

Mitä tarjoamme

  • Kilpailukykyinen palkka ja etuudet.
  • Mahdollisuus työskennellä dynaamisessa ja kannustavassa ympäristössä.
  • Ammatillisen kasvun ja kehittymisen mahdollisuuksia.
  • Joustavat työjärjestelyt.
  • Mahdollisuus olla osa nopeasti kasvavaa yritystä ja avainhenkilö tiimissämme.

Kuinka hakea

Jos olet intohimoinen erinomaisen asiakaspalvelun tarjoamisesta ja uusien liiketoimintamahdollisuuksien luomisesta, haluamme kuulla sinusta! Lähetä ansioluettelosi ja hakemuskirjeesi, jossa kerrot pätevyydestäsi ja miksi olisit loistava lisä tiimiimme, osoitteeseen [email protected]