SEVERA PROJEKTINHALLINTA JA TOIMINNANOHJAUS

Severa – projektinhallinta, resursointi ja raportointi yhdessä järjestelmässä

Tilitoimisto Capital Oy auttaa ottamaan Severan käyttöön. Hallitse projekteja, työaikaa, resursseja ja laskutusta yhdellä alustalla, joka integroituu saumattomasti taloushallinnon järjestelmiin.

  • Projektien ja tehtävien hallinta yhdellä alustalla
  • Resurssien optimointi ja aikataulutus
  • Työajanseuranta ja hyväksyntä mobiilissa
  • Integraatiot Procountor, Netvisor ja muut

Severa antaa reaaliaikaisen näkyvyyden projekteihin, budjetteihin ja resursseihin. Kaikki tieto kulkee saumattomasti taloushallinnon kanssa.

Keskeiset Severa-ominaisuudet

Projektinhallinta

Suunnittele ja seuraa projekteja alusta loppuun. Budjetoi, aikatauluta ja jaa tehtäviä tiimin sisällä.

  • Projektien aikataulutus ja eteneminen
  • Budjetointi ja kustannusseuranta
  • Reaaliaikainen raportointi

Resursointi

Hallinnoi henkilöstön työkuormaa ja resursoi projekteja tehokkaasti. Vältä ylityöllistämistä ja paranna käyttöastetta.

  • Kapasiteetin ja kuorman hallinta
  • Kalenterinäkymät ja varaukset
  • Resurssien käyttöaste raportoituna

Työajanseuranta

Seuraa tunteja mobiilisti tai selaimessa. Hyväksyntäketjut ja raportointi takaavat tarkkuuden.

  • Mobiilikirjaukset
  • Hyväksyntä ja lokitus
  • Tuntien vienti laskutukseen ja palkanlaskentaan

Laskutus ja talous

Severa automatisoi projektien laskutuksen ja integroituu taloushallinnon ohjelmistoihin. Näin varmistat, että laskutus on ajantasalla.

  • Laskujen luonti projektituntien perusteella
  • Integraatio Procountor ja Netvisor
  • Reaaliaikainen kate- ja budjettiseuranta

Raportointi ja analytiikka

Raportoi projekteista, kannattavuudesta ja resursseista helposti. Tee päätöksiä dataan perustuen.

  • Projektikohtainen raportointi
  • Resurssien ja käyttöasteen analytiikka
  • Johdon dashboard

Käyttöönotto Tilitoimisto Capitalin kanssa

Autamme Severan käyttöönotossa. Kartoitamme prosessit, siirrämme tiedot ja koulutamme tiimin.

  • Kartoitus ja käyttöönotto
  • Koulutus käyttäjille
  • Jatkuva tuki ja kehitysehdotukset

Yhteenveto ominaisuuksista

OminaisuusMitä saatKenelle sopii
ProjektinhallintaAikataulutus, budjetointi ja tehtävien hallintaProjektiorganisaatiot ja asiantuntijayritykset
ResursointiKapasiteetin ja kuorman hallintaYritykset, joissa useita projekteja rinnakkain
TyöajanseurantaMobiilikirjaukset, hyväksynnät ja raportointiKaikki työajanseurantaa tarvitsevat yritykset
LaskutusAutomatisoitu projektien laskutusYritykset, joissa projektityö laskutetaan
RaportointiKannattavuus, resurssit ja dashboardJohto ja projektipäälliköt

Usein kysyttyä Severasta

Mihin Severaa käytetään?

Severa on projektinhallinnan ja toiminnanohjauksen ohjelmisto, joka kokoaa projektit, resurssit ja laskutuksen yhteen.

Integroituuko Severa taloushallinnon ohjelmiin?

Kyllä. Severa integroituu mm. Procountoriin ja Netvisoriin, jolloin tiedot liikkuvat automaattisesti.

Voiko työaikaa kirjata mobiilissa?

Kyllä. Työaika kirjataan helposti mobiilissa ja hyväksytään sovitun prosessin mukaisesti.

Valmis ottamaan Severan käyttöön?

Varaa maksuton 30 min kartoitus – käymme läpi tilanteesi ja teemme ehdotuksen käyttöönotosta.